torsdag 10 januari 2013

Det stora blå och en massa andra projekt

Ibland vet jag inte hur jag tänker men när jag har mycket att göra då vill jag alltid göra mer. Eller det vill jag inte egentligen men det liksom blir så. Som den här veckan när vi har tre examinationer i skolan plus en kommande födelsedag då får jag för mig att jag ska ta tag i lite andra projekt hemma också. Sen att jag jagar kommunen om en dagisplats vi fortfarande inte fått är också en grej men ett helt annat tråkigt kapitel.

Jag tänkte allt visa bilder på vad jag har sysslat med de två senaste kvällarna men det får vänta lite. Idag har varit en mamma och bebis dag till stor del och Niklas fick lite barnledig tid vilket han förtjänade. Vi var i alla fall först på Öppna en sväng och sen for vi mot IKEA. Helt spontant plockade vi upp mormor på vägen för de åker ju till Thailand snart igen så det var kul att hon kunde följa med. Hon agerade inte bara professionell kundvagnsförare och barnunderhållare, utan hon bjöd oss på lunch också. Selma fick en egen barnportion med pasta och köttfärssås som hon åt alldeles själv.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar