torsdag 27 december 2012

Den eviga julen


I år trodde jag nästan inte att julen skulle ta slut. Selma kommer aldrig kunna säga att vi inte firade hennes första jul ordentligt. Vi startade den 23:de och avslutade den 26:e och efter fyra dagar med julafton är vi nöjda. Klapparna var superbra, stämningen på topp och magarna blev ordentligt påfyllda, så som det ska vara. Det var en trött tjej vi hade med oss hem igår och hon tyckte att det var skönt att vara hemma. Jag tror hon personifierade uttrycket "borta bra men hemma bäst". Jag kommer lägga ut fler bilder och skriva lite om våra dagar snart.

För min del var det tidig avfärd i morse igen för att slira iväg mot skolan och ha mattelektion. Jag var ungefär lika motiverad till det som jag har varit under kvällen till plugget. Men eftersom jag åkte i morse tyckte jag att jag kunde prioritera andra "viktiga" saker på kvällstid som räkningar, facebook, nyår och nu lite bilder. Eller hur?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar