torsdag 13 december 2012

Lucia

Ja det här med lucia och utklädnad är nog något jag behöver jobba på kommande år. Vi var nämligen iväg till öppna idag och alla (utom Selma då) var så söta i sina tomte- och pepparkakskläder. Så där blir det bakläxa för mamman. Men vi gjorde i alla fall några julkort så det var åtminstone något. Det var längesen vi var där så första var semlan lite blyg men sen kom hon igång när alla kompisarna kom.

Efter öppna gick jag runt lite på stan för att få henne och sova. Samtidigt passade jag på att få ut Niklas för en fika och frisk luft efter sin sjukdom. Det var segt att få ut honom men jag lyckades och vi tog en fika med kaffe och pepparkaksmuffins på Einars. Nu ska jag förbereda mitt seminarium jag har i skolan imorgon. Jag kan tänka mig roligare saker att göra men det måste göras nu.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar