onsdag 5 september 2012

Där det hela började

Den här lilla bloggen var från början ett skolprojekt från lärarprogrammet hösten 2010. Nu är jag tillbaka där igen. Fast denna gång med den nya läroplanen och med ny inriktning. Idag har jag börjat vägen mot grundskolelärare åk 4-6. Det startade med mycket repetition för min del angående hur det fungerar på högskolan. Sen skulle det vara en föreläsning men den har jag i stort sett redan varit på den förra omgången jag läste på HV. Så jag åkte hem istället och hämtade min lilla semlebulle från "Dagis Sjötorpsvägen". Vi tog vägen om Torp för att handla mat och nya byxor till lilla. Hon har vuxit ur alla på längden och kan ju inte gå i strumpbyxor jämt. Men nu är garderoben uppdaterad med ett par rosa och ett par knallblå byxor.

Premiärtur i Maxiåket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar