fredag 7 september 2012

Packa, skola, packa, leka

Packa, packa, packa, är det fredag idag? Ja, det är det. Imorgon går stora flyttlasset äntligen. Det ska bli mycket roligare att packa upp.

Jag har hunnit med en föreläsning idag också. Känns kul att komma igång igen även fast det var en jobbig föreläsning. Fast jobbigt på det sätt att föreläsaren får mig att börja reflektera över saker som inte finns något rätt och fel på. Efter det vad det nästan skönt att komma hem och slita på kroppen istället.

Mitt i allt stök med packning och tvättning kom det ett par och ville kolla på lägenheten. Det verkar som om han som skulle tagit ångrat sig? Inte vet jag. Vad jag däremot vet att jag och semlan hade kul när vi var ute och åkte rutschkana. Jag försöker alltid ha en stund där bara vi myser...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar