lördag 29 september 2012

Stora besökardagen

Självklart har det vart fullt ös idag men när jag och semlan är tillsammans hela dagen lång. Vi började med lek innan Bim kom hit på fika (lunch för selma) och mer lek innan vi for till stallet. Efter stallet lämnade vi av Bim hemma hos sig och tog en promenad till stan. Selma tog en välbehövd tupplur och jag passade på att sno till mig en puss av Niklas som fortfarande patrullerade stadens gator.

Vi hittade kossor på vägen till stallet 
Nästa besök var ett helt gäng som vill se nya lyan, nämligen min mormor och morfar med stockholmsbesökarna. Fint ska det va!
Mys i soffan...

...somnade gott

Sen tog vi det äntligen lite chill med mys i soffan till Harry P III. Nu har jag precis ätit middag och ska ta tag i lördagsgodiset. Inte nog med fint, gott ska det va!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar