söndag 30 september 2012

Söndagslunch

Herregud jag var så mätt efter lunch hos pappa och Maja att jag nästan kände mig gravid igen. Jag var i alla fall glad att jag inte hade skärp på mig för jag slapp knäppa upp det. Men oj vad gott det var. Massa olika sorters god pasta, hembakad foccacia och äpplepaj med vaniljsås till efterrätt. Selma gick bananers på brödet hon med, supergott enligt henne. Tyvärr fick vi skynda oss hem för Niklas skulle till jobbet.

Istället har kvällen spenderats med semlans farmor och farfar som tittade förbi. Själv passade jag på att springa till tvättstugan undertiden. Efter lillan somnat blev det brödbak och nu är magen välfylld igen. (nej det är inte en matblogg även fast det verkar så...) då är det bara pluggandet kvar, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar