tisdag 2 oktober 2012

Puss&Kram

Igår struntade jag i en föreläsning (som tydligen var så tråkigt att folk lämnade den i pausen) och gick med Selma till öppna förskolan istället. Vi får ju passa på när vi kan för mitt schema har blivit som så att det som är obligatoriskt krockar med öppna förskolans tider för de små. Kul hade vi i alla fall och vid sångstunden tog det inte lång tid innan min lilla skrutt var framme vid gitarren. Selma fick även, inte ens 9 månader gammal, sin första puss och kram. Passade nog var det i samband med sången om krokodilen och grodan som pussas. Det blev goda skratt mitt i allt men barnen så nöjda ut.



Annars då? Min tid har mest spenderats i skolan, stallet och sen med näsan i "Your Deceptive Mind: A Scientific Guide to Critical Thinking Skills". Visst lät det spännande....Jag erkänner att jag har somnat ifrån den hela helgen och igår men nu är den utläst. Det kan hända att jag trotsade regn och rusk igår och red upp båda hästarna till ridhuset bara för att slippa läsa. Det kan ha varit så men det känns bäst att lämna det outtalat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar