måndag 15 oktober 2012

Fredag till måndag

Fredagen bjöd på sol, underbart väder och massa tid för mig och Selma att bara umgås och ha det gott. Vi hann med ett besök på BVC också. Selma är numera 75 cm och väger stadiga 9,7 kg.





Det har verkligen vart fullt upp i helgen med eget tävlande på lördagen och sen var jag funktionär på söndagen. Fast lite lyx hade jag det i lördags. Niklas jobbade hela dagen så jag och semlan stannade hos mamma och blev bortskämda. Innan det var läggdags behövde jag inte göra mycket mer än att sitta i soffan, äta godis och dricka kaffe. Bigtime lyx! Söndag morgon startades i soffan med Selma på en sidan, hunden på den andra och katten brevid på golvet medan vi tittade på tecknade batman. Det byttes sen mot en hel dag ute i regnet och med en massa ponnysar.


Efter allt ös i helgen har vi mest chillat idag. Jag var visserligen på en mastodontföreläsning om didaktik imorse men sen har jag och selma bara myst, lekt och badat. Nu sover hon och vi slappar efter att ha fyllt magarna med nachos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar