fredag 26 oktober 2012

Födelsedagen

Då börjar 25årsdagen lida mot sitt slut. Jag kan inte påstå att det har känts speciellt mycket. Förutom alla grattis som jag fått, de värmer! Och min fina present från Niklas. En ny röd dator med tillhörande väska, officepaket och mus. Ibland blir jag ju lite bortskämd av min lilla man.

Jag och Selma har hunnit med bus hemma, utelek med C och M, handling, bakat kakor, födelsefika hemma, stall och kvällsbus. Niklas kom hem lite tidigare och den lyxiga middagen bestod av onlinepizza i soffan. Men vad gör det? Det är ett sånt år i år där inte tiden riktigt räcker till för lyx och partyn. Jag har en fantastisk sambo, en söt och glad dotter och underbara vänner. Det bästa man kan ha och allt man egentligen behöver, födelsedag eller inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar