tisdag 6 november 2012

Nu ere slut...

Som vanligt på sistone har det inte hänt mycket inne på bloggen men i verkliga livet är det fullt ös. Just nu har jag tentavecka med hemtentamen. Jag fick klart det mesta redan igår så nu är det bara lite finslip kvar vilket känns skönt. Nu använder jag bara den nya dator som är supersnabb så jag hoppas att jag ska hinna med att blogga mellan bebis, hästar,skola och...och.. just det min söta sambo också!

Jag hoppas därför att det är slut på bloggbristen och inte att bloggandet ska sluta helt riktigt än. Här kommer lite bilder från tiden som gått. I lördags var vi på Harrys och käkade med mamma och Peter som bjöd på födelsedagsmiddag i efterskott. Supergott! Selma lyckades överrösta nästan hela puben men tyvärr har jag inga bilder därifrån. Men från öppna förskolan igår finns det lite i alla fall. Håll till godo!



Ni ser ju vem som ska städa här hemma sen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar