lördag 6 oktober 2012

Upp och runt och lite överallt

Solen skiner och jag fick ridsällskap och motioneringshjälp av ena hästen så stallet kunde inte gått lättare. Hästarna var nöjda med att de fick gå i skogen tillsammans för en gångs skull.

Undertiden jag har varit i stallet har Niklas lämnat Selma hos hennes farmor och farfar. Hon ska sova där i natt eftersom vi ska ha inflyttningsfest. Skoj! Jag tror det ska gå bra med semlan också. Nu sitter jag och väntar på att Niklas ska hämta mig så bi kan hem och förbereda oss.

Vi har även hunnit med en sväng på siba, granngården och torp. Där träffade vi mormor och min moster som är i stan på besök. Hon bjöd på fika och Selma fick lite nya kläder. Vilket alltid går åt. Hon fick hårsnoddar också för att slippa snors ner luggen. Vad tycks?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar