lördag 9 juni 2012

Att göra en Johan Falk

Det finns tillfällen när jag säger "A men va faaan" och här är några av dem


  • När man glömmer att handla något viktigt i flera veckors tid....



  • När jag är sugen på något speciellt och det saknas en grej för att laga just det...



  • När jag tror att Selma sover lugnt och hon vaknar efter 3 minuter, precis när jag satt mig bekvämt



  • När andra trafikanter "missar" att det är grönt, alternativ inte vet vart gasen är...



  • När jag försöker bära allt på en gång för att spara tid, bara för att tappa något eller inse att det tar längre tid att balansera



  • När jag har lyckats få ner mig, bebis och grejer till bilen och inser att jag glömt bilnyckeln i lägenhet och får släpa upp allt igen




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar