måndag 4 juni 2012

Öppna Förskolan


Idag var vi där igen, tredje gången nu. Förra veckan var Selma på strålande humör och pratade hela tiden. Idag var hon aningen trött och hungrig när vi kom men efter ett tag pratade hon lite grann i alla fall. Hon blev nog lite blyg också för det var väldigt många bebisar där och många var närmare ett år. Då blir det genast lite mer stoj.

Sen var vi på Vårdcentralen men idag var det för min del. Min högra axel spökar fortfarande men nu har jag fått lite medicin och ska besöka en sjukgymnast två gånger under den närmaste veckan. Sen får vi se vad dessa experter säger. Fast läkaren tyckte jag kunde sköta Selma med bara en hand (?) hur jag nu ska lösa det märker vi väl. Men just nu ska jag njuta av tystnaden med min glasslåda....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar