tisdag 19 juni 2012

Go fika och hoppning

Först och främst: solen har lyst hela dagen! Det är nästan som man skulle våga tro på den svenska sommaren. När man var i lä värmde solen riktigt gott. Till och med nu på kvällen när jag var och hoppade Adept blev jag svettig i min tshirt. Fast Adept han skötte sig lite över förväntan. Självklart var han tvungen att stanna några gånger på de riktigt låga hindren men sen fick han fart. Jag hade en lite enklare bana med två diagonaler och en kombination på ena långsidan. Mest för att bygga lite självförtroende på hans självförtroende. Det verkade fungera bra för han hoppade banan på 95 cm med bjudning och han trampade om och rättade sig snabbt när han kom fel. Det kändes bra att göra ett roligt pass innan jag åker iväg.


Tidigare idag var jag och Selma på en gofika med två andra mammor och deras bebbar. De hade ett jättefint hus och en mysig altan där vi satt och mest njöt. Selma hade fullt upp med att leka, flörta och bara se cool ut. Fler sådana här dagar, tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar