söndag 1 juli 2012

Sovmorgon, spöregn, stall, sol...

Listan kan göras längre men det var nog en ganska bra sammanfattning av dagen. Lilla dottern bjöd oss på en rejäl sovmorgon idag. Det var nästan att jag fick väcka henne vid 1030 så det blev frukost först runt 11.
Liten Selma i stor hotellsäng

Sedan dess har jag hunnit med en träning och en sväng i stallet. Jag har förberett lite inför Twingos hemkomst. Fast det var fullt med massa ston i alla boxar men hagen är klar och jag har plockat fram lite grejer till honom. Resten gör jag imorgon innan han kommer. Jag längtar som en tok!


Jag hade tänkt att Poetica skulle få börja jobba lite lätt idag men det var ett enormt vattenfyllt dike på vägen till hennes hage. Det har tydligen regnat i Sverige... Istället har jag hjälpt till med ett av stona och jag har klappat föl. Det är trots allt mysigt och rätt skönt att vara hemma igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar