fredag 18 november 2011

Fika, fika, fika

I morse fick jag gå upp tidigt eftersom det var dags för avslutningsfika på jobbet. Det var ju ett krav om jag skulle få vara sjukskriven i veckan att jag kom dit på fredagsfika. Hårda arbetsgivare ;) Dessutom fyller Lisa år i morgon så det bjöds på både budapestbakelse och kladdkaka! Lilla jag fick en present också. En jättefin lila ugnsform så nu kan det bakas och lagas mat här hemma. Nu har jag alltså påbörjat min mammaledighet, känns märkligt. Det fick mig dessutom att inse att idag är det prick 2 månader kvar till det är bebistajm!

Blev en sväng till stallet också. Har nu packat ihop utrustningen som Twingo ska få med. Det resulterade i en hel påse med läder som ska putsas.... Jag muntrade upp mig med lite mera fika hos Jesper. Nu är nog sockerförrådet fyllt för en stund.

Dags att ta tag i det lite mer trista sysslorna för dagen; studier och putsning. Hoppas på lite fredagsmys i kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar