lördag 19 november 2011

Kalastime!

Jag har haft full rulle idag och det gillas. Först blev det Torp en snabbis, sen stallet för att fixa det sista med Twigs innan jag hade tre träningar. Sen var det full rulle mot Ljungskile för att låna Peters bil som har dragkrok tills imorgon. Nu är jag hemma och laddar inför kvällen stora äventyr. Världens bästa Bim fyller år imorgon och idag är det dags för födelsedagskalas :D

Jag ska förklara varför det är väldigt viktigt att gå på Bims kalas. Utan henne skulle jag inte ha de vänner och den sambo jag har idag. För två års var jag nyligen tillbaka flyttad till Ljungskile/Uddevalla och jag var ny på facebook. Då kommer det en inbjudan till en 20 årsfest. Av Bim, som jag inte hade träffat på flera år. November är en trist månad tänkte jag och åkte på ett kalas där jag knappt kände någon (eller en rättare sagt). När jag ringde på dörren möts jag av "Jasså, du kom??" Jag ska erkänna att jag kände mig lite dum precis då men kvällen blev både helkul och helgalen :) :)

Idag är jag väldigt glad att jag gick dit för nu vet vi att jag och Bim är bäst och tack vare henne är jag där jag är nu!

Puss på dig med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar