måndag 14 november 2011

Jaja..denna blogg ;)

Som sagt den började ju som en skolblogg och tydligen gjorde jag ett försök i att återuppliva den i februari men det blev det inte mycket med... Jag brukar vara bra på att fylla min tid, främst i stallet, och därför blev det nog inget bloggande. Nu ska jag göra ett nytt försök igen att få igång det här :)

Det jag däremot hade rätt i var att 2011 är året det händer! I maj fick jag nämligen reda på att jag var gravid, vilket inte var planerat. Men den 18 januari 2012 smäller det och på fredag är det sista arbetsdagen. På söndag åker hästen till en fodervärd och kvar blir en rastlös Lina med massa tid! Tiden måste ju fyllas så hoppas på att bloggen blir min räddning.

Jag gör en liten smygstart idag eftersom jag tvingad till vila på grund av grym foglossning. Tur att det finns alvedon!

Det kanske är på sin plats med ännu en snabb uppdatering av de senaste 9 månaderna. I våras var det arbete på deltid som gällde varvat med massageutbildning och unghästar som skulle ridas in och visas på 3-årstest. Sommaren var lugn och det blev en resa till NY och en till Österrike. I september flyttade jag och Niklas ihop och vi bor nu i en tvåa inne i stan. Det blev ingen sjukgymnastutbildning denna höst heller så istället har det varit Etnologi A på distans, arbete och häst som har gällt.

Ska försöka dela med mig av min vardag och mina tankar den närmaste tiden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar