fredag 25 november 2011

Finfixarfredag

Det kändes konstig när klockan ringde vid 7 i morse och jag var tvungen att gå upp. Mitt jobb ringde igår och ville tydligen låna Niklas idag så vi skulle vara där vid 8. Eller rättare sagt, han skulle vara där vid 8 för att åka som privat expressbud till Stockholm men jag passade på att följa med och få lite fika. Sen är det ju alltid trevligt att träffa sina kollegor speciellt när de är så mysiga som mina.

När jag ändå var i Ljungskile passade jag på att svänga förbi mormor och morfar och hämta lite grejer så jag kan fixa lite hemma. Vad det blir får ni se senare om det blir bra. Tog vägen förbi stallet och fixade det sista där också. Innan jag sätter igång här hemma ska jag njuta en stund av soffan och ta mig en bit kladdkaka. Det är ju trots allt fredag ;)

Mys på i rusket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar