söndag 20 november 2011

Mätt och glad

Har precis kommit hem från en mysig tjejkväll i Ljungskile hemma hos Bella. Det var längesen man skrattade så mycket. Nu har jag dessutom äntligen sett Micke och Bellas finfina lägenhet.

Innan jag åkte dit tog jag med mig ett stycke bakfull (full?) pojkvän och satte mig i den lånade rishögen (läs: bilen) och begav mig till stallet för att putsa upp Twingo inför färden mot Hunnebo. Jag putsade och Niklas bar och iväg kom vi. Jag är imponerad att bilen höll hela vägen upp. Det var 4ans växel och plattan i botten som gällde för att komma upp i hela 70 km/h.

Vi hittade i alla fall till Sotenäs Fältrittklubb som kommer vara Twigs nya hem, varvat med Plönninge, fram till sommaren. Där var det fullt ös med städdag och det fanns en välkomstkommitté till Twigs. Jag tror han kommer få det jättebra och hoppas allt kommer fungera som det ska. Han bor nu i en jättestor utebox och har massa kompisar och saker att titta på. Han har dessutom jorden sötaste granne

  

Twingo på spaning i boxen
Giraffen och Julia



2 kommentarer:

  1. en granne som hjälper han komma över sin fobi kanske? :P

    SvaraRadera
  2. Haha vi får hoppas det ;) De verkade gilla varandra i alla fall

    SvaraRadera