måndag 28 november 2011

Ny vecka

Jag tycker fortfarande det känns lite konstigt att vara hemma och ledig hela dagarna men jag tror jag klarar det ganska bra. Niklas var lite stressad på mig idag på förmiddagen fast han är nog bara lika ovan som jag att jag är hemma. I vilket fall som helst är jag förvånad över hur trött man kan vara även fast man inte gör så mycket. Det är skönt att ha möjligheten att sova länge eller gå i pyjamasen hela dagen (som jag gjorde igår). Fast idag ville jag ut en stund för luft. Det fick bli en promenad ner till tygaffären för att köpa resår och mudd till mitt nya syprojekt. Jag börjar få upp mitt gåtempo lite igen och idag gick jag till och med om en pensionär i gul keps. Kände mig lite stolt.

Kvällen har uppfyllt alla krav på att vara bra. Jag har fått mysa, blivit serverad te och choklad och nu ser vi på The Departed. Riktigt bra film och nu är reklamen slut så hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar