tisdag 15 november 2011

Solig & lugn tisdag

Jag har mindre ont än igår men bestämde mig ändå för att sjukskriva mig resten av veckan. Det är ju ändå snart dags för ledighet. Det går inte så fort för mig heller, blir till att blanda lite rörelse med lite vila. Åkte ut till stallet idag men fick be Lena att rida Twigs. Han behöver röra på sig innan han åker till sin fodervärd (för hennes skull...) Jag har åtminstone fått klappa lite på honom och känna på solen.

Hemma igen blev det en dusch innan jag började färden mot staden. Allt tar lite längre tid än vanligt så bäst att börja i tid tänkte jag. Vem hade trott att det kunde vara så jobbigt att gå ner till stan? Blev till och med omkörd av två pensionärer... Promenaden slutade i alla fall med en trevlig fika på espresso house så det var det värt. Nu ska jag väl slappa ett tag och njuta av lugnet ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar