fredag 3 augusti 2012

Balkongmys

Det har verkligen vart en skön fredag idag. Rättare sagt så har den blivit bättre och bättre efter hand. Undertiden jag var i stallet bestämde sig solen för att titta fram och det var riktigt varmt när jag lämnade stället. Jag kände mig lite retlig på morgonen, antagligen för de dåliga resultatet igår, och stackars Twingo fick nog ta en del av smällen. Han var svettig lite varstans men förhoppningsvis blev det till vår fördel.

Dagens efterrätt

Hemma har jag och Niklas lagat god  middag och jag bjöd på en egen påhittad mumsig efterrätt. Selma har varit go och glad hela dagen. Ibland får man dagar när ens bebis bara är toppen hela dagen och det hände idag. Nu kommer vi orka med fler dåliga stunder framöver. Vi hängde en stund på balkongen innan kvällsgröten. Sen åkte kläderna av och vi fortsatte myset ute innan det var dags för bad och nattning.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar