lördag 11 augusti 2012

Tävling 2

Igår var jag och Poetica iväg till ett regnigt kungsbacka på vår andra tävling. Alldeles själva var vi och Poetica får ett MVG i uppförande. Hon var lite spänd inne på banan i första klassen, 90 cm, och vi fastnade lite i två svänger. Det resulterade i 8 fel. I den andra klassen som vi verkligen behövde få en nolla i, fastnade vi lite ii en högersväng igen och fick ett retsamt tårullepet. 4 fel men en fin känsla i övrigt. Nästa helg kör vi igen och då vill jag ha stolpe in och sätta en noll runda, eller fler för båda hästarna ska med.

Eftersom jag har jobbat och tävlat hela veckan har jag knappt hunnit med Twingo. Platina har jag inte hunnit med alls. Nu ska i alla fall Twigs få motionera efter tre dagars vila sen får vi se om jag hinner med Platina.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar