tisdag 21 augusti 2012

Destination Vardagsaction

Igår hade min sambo världens sämsta morgon tror jag. Egentligen hade vi tänkt en tur till Liseberg men så visade det sig att de flesta inte kunde. Då fick jag för mig att nu får vi hitta på något ändå. Första tanken var att åka till Liseberg i alla fall och ta en 5-kamp. Men nu är det höst och det var stängt mån-ons. Över till plan B, Universeum och dinosaurieutställningen.

Jag fick med mig Bim på min plan så varken Niklas eller Emil visste vart vi skulle. Haha, det var kul att höra deras gissningar. "Blir det IKEA så stanna bilen direkt så jag kan gå hem"! Det här är vad de visste:

Var: Sparas parkering
När: kl 13
Hur: glada
Vad: ta med en mössa, ett par solglasögon och ett turistattribut per person
Varför: Vardagsaction!

Det är väl lika bra att ni får se hur vi hade det. På kvällen blev det pizza och Smala Sussie hemma i soffan.

För långt lunchstopp enligt Selma
Vi hittade en stor kompis på utsidan
Just hanging...

 





'

Sen tog vi en tur i rymden också



Nu är jag på min egen måne... Hej då!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar