tisdag 7 augusti 2012

Ny vardag

Det blev jobb idag igen. Jag, trucken och kartongerna som samarbetar för att få ihop logistiken när man möblerar om i ett enormt lager. Ahh..inte ska man klaga. Betalt styrkepass är ju toppen. Fast jag saknar Selma under dagen. Jag har varit borta från henne längre stunder innan men jag brukar aldrig åka hemifrån så tidigt. Morgonen är alltid vår stund. Imorgon och på torsdag blir det jobb igen fast som ridlärare. Då får vi våran morgonstund i alla fall.

Vi fick ta vår mysstund på kvällen istället idag. Så innan badet passade jag på och gosa ordentligt. Sen blev hon jättepigg efter badet. Hon sprang runt i gåstolen och sen dansade vi medan hon bubblade av skratt. Barnskratt måste vara något av det gulligaste som finns? Därför blev det nattning först runt 21 men det var det väl värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar