lördag 25 augusti 2012

Girls just wanna have fun

Edit:  Nu blir det här publicerat efteråt för det hade tydligen inte gått igenom igår när jag skrev. Ifall någon mot förmodan skulle följa bloggen minutöst :).

Gissa om jag kände så i morse när jag kom till stallet? Jag skyndar med Twingo för att lasta och få med han till ridhuset för lite hoppning innan jag skulle ha träning. Medan Peter, Mackan och Jakob sätter i full gång med att tömma och skura boxar och skura alla andra ytor i stallet. När jag kom tillbaka efter hoppning och träning var de nästan klara. Innan jag red Poetica fick jag dessutom kaffe och kokosskumboll med order att sitta ner och fika. Hur mycket jag skurade? Ingenting.

Twigsen fick hoppa högt. Eller 130 i alla fall ;)
Ikväll blir det tapaskväll hos B och B. Selma ska hem till min mamma och det blir första gången att sova hela natten borta. Jag är inte så nervös men det kommer kännas konstigt att vakna utan mitt lilla charmtroll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar