onsdag 29 augusti 2012

Tjo och Tjim

Idag var det dags för en lekstund för våra babymassagebebisvänner aka fikastund för deras mammor. Selma hade fullt upp att leka med alla leksakerna och när de andra tröttnat fortsatte hon själv. Tack C för god kaka och kaffe säger jag. Selma tackar M för lånet av leksakerna.

-Den här måste jag undersöka närmare....

Tydligen räckte det inte med tjo och tjim för hon fortsatte glatt hemma sen utan någon som helst tanke på att sova. Sen helt plötsligt tog det bom stopp och hon sov som en stock i en timma. Efter det var hon lika glad igen. Det kändes skönt att lämna ett glatt barn medan jag var i stallet. När vi kom hem igen var Niklas redan hemma så han fick både bada och natta lillfisan. Gärna fler sådana här dagar tack! (bortsett från räkningarna vi betalade idag...)


-Jag kröner mig själv till kung över leksakerna..




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar