söndag 5 augusti 2012

Söndagsgott

Kände mig grym i morse som hann med att röra på alla 3 hästarna och hinna hem tills OS hoppningen började kl 1155. Dessutom hade jag matat och fixat i ordning Selma för dagen. Ännu grymmare var det svenska laget. Vilka järnryttare. Henrik och Roffe såg ut som om de lekte runt på en 1,20 bana. Jens hade lite oflyt men Lisen stod för en fantastisk prestation. Jag får nog ta tillbaka allt negativt jag sagt om henne i OS. Vilken insats att sitta upp skadad och rida runt den långa svåra banan med ynka 4 fel. Det spelar ingen roll om det beror på hennes egen ridning, smärtstillande, Peders ridning på morgon, hästen eller tävlingsskalle. Respekt till henne och resten av laget som ligger tvåa inför finalen!

Min söndagskväll spenderas i soffan med godis, färsk baguette och en film. Det enda som saknas är min älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar