onsdag 22 augusti 2012

Massa roligheter

Dagen idag har bjudit på en del roligheter. Först började Selma krypa!! Helt plötslig kom hon ifrån sitt stå på alla fyra, gunga, fastna på benen till att faktiskt ta sig framåt på riktigt. Visserligen bara några steg men jag antar att det kommer ta fart nu. Ärligt talat vet jag inte om jag ska vara glad eller skräckslagen....

Sen har vi vart och lekt hemma hos en från babymassagegruppen. Alla utom en kom och det är helt galet vad stora alla bebisarna är nu om man jämför med då. De var ju cirka 8 veckor när det begav sig och nu närmare 8 månader. Tiden går fortare än vad man tror. Mamman bjöd på god fika också. Färska frallor och supermumsig fruktsallad. Det är vardagslyx det! Just nu sover min lilla skrutta och jag hoppas hon gör det en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar