söndag 11 december 2011

3:dje advent

Idag har jag varit i ridhuset och haft 3 träningar. Det var kallt men väldigt kul. Jag saknar hästarna jättemycket även fast det har varit skönt att inte behöva vara orolig för dem i stormen. Eller vara genomblöt efter att ha varit i stallet. Men idag var det väldigt skoj och både elever och hästar skötte sig finfint.

Precis när jag var på väg hem ringde Maja och pappa så de har varit här på en fika. Denna gång kunde jag till och med bjuda på hembakat. De hade med sig bilbarnstolen som vi har fått och jag tror att jag förstår hur den fungerar. Den verkar vara både lätt och smidig så det känns bra. Nästa vecka ska vi hämta vagnen också så sen är vi mer än redo. Det märks att jag inte har så mycket att sysselsätta min lilla hjärna med för helt plötsligt blir jag bättre på att planera. Nu har jag precis ätit middag och ska börja slappa på soffan. En viktigt punkt på agendan varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar