söndag 4 december 2011

Andra advent

Jag har verkligen lyckats med att sysselsätta mig idag. Jag fick extra energi efter ett samtal från pappas fru Maja i morse. Vi har nämligen fått ett babyskydd av dem, vilket är toppen så vi slipper hyra ett på NÄL och kan passa in den i bilen innan vi verkligen måste. De är även pappa och Maja som har köpt tapeterna och tapetserat om i vårt numera finfina sovrum, vilket verkligen var underbart. Min fina underbara familj, tack!

Annars så är lägenheten nu städad och garderoberna plus vinden fick en lite omorganisering på insidan också. Frysen har fyllts med lussebullar och sängen har fått nya lakan så jag känner mig nöjd med dagens insats. När Niklas kommer hem blir det tacos. Undertiden umgås jag med Harrison Ford, Star Wars Episod IV precis avklarad och nu Indiana Jones: jakten på den försvunna skatten, i skenet från stearinljusen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar