lördag 3 december 2011

Dagens shopping

Jag tror att jag är en väldigt snäll flickvän ibland. Istället för att tvinga med Niklas till IKEA någon dag så kör jag honom till Göteborg där han ska ta tåget till Linköping och sen tar jag IKEA. Han slipper alltså både shopping och att ta tåg mellan Uddevalla och Göteborg. Oj oj oj nu förtjänar jag nog julklappar....

Det var rena rama kaoset runt Centralstationen eftersom kombinationen rödljus och liten rondell inte är den bästa i en stor stad. Men vi kom både dit och tillbaka. Jag och Carro överlevde även ett ganska fullt IKEA och McD. Carro hittade två killar som hjälpte oss att lasta in de tunga kartongerna i min lilla Ford och sen mötte hennes pappa upp oss hemma. Bärhjälp är underbart!

Nu är hemmet lite mer i ordning i väntan på den lille. Både spjälsäng och skötbord är klart så nu väntar vi bara på barnvagnen. Vi är ute i god tid men det ska ju hinnas med att fira jul och allt annat där omkring innan det är dags. Nog tjatat här kommer det lite bilder istället

Nya sängen är bäddad och klar


Resultatet från mitt och Bettans samarbete                         

                         



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar