måndag 12 december 2011

Måndag igen

Äntligen lite sovmorgon igen då klockan inte ringde vid kvart i sju. Igår var ju pappa och Maja här på besök och förutom att ha med bilstolen så började pappa sätta upp lampan i köket. Vilket till en början mest blev kaos då sladden som vi skulle byta inte passade och sen var skruvarna för små. Men pappa lovade att komma tillbaka idag så nu äntligen efter mycket slit och fixande har vi en kökslampa som sitter uppe ordentligt och lyser när man trycker på knappen. Mycket tjusigt!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Vädret har inte direkt gett mig någon större anledning att gå ut men det fick bli en snabb (eller ja, kort) promenad till Spara och inköp av en trisslott. Självklart fick jag visa leg och som tur var hade jag det med mig. Känns ändå bra att vara 24 år, gravid, handla med Ica-kort och visa leg för en trisslott. För övrigt har jag fått pluggat lite, ringt lite samtal och startat ett nytt samarbete med Bettan.

Nu har jag börjat tagga för imorgon och sen ska jag laga middag till mig och min arbetande sambo. Överlag en helt vanlig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar