onsdag 7 december 2011

Kuligheter!

Snart ska jag gör mig i ordning för kvällens äventyr. Jag ska nämligen till Rondo och Tomas Ledin show med jobbet. Det kommer bli bjudas på god mat, skratt och roligt sällskap. Känns som en bra uppladdning inför jul!

Dessutom bokade vi min födelsedagspresent från Niklas förra veckan. På tisdag den 13de åker vi till Vann i två dagar! Idag har jag dessutom bokat in massagebehandlingar a la 40 minuter åt oss. Niklas ska, efter viss övertalning, få sin onda rygg behandlad och jag ska få mammamassage.  De rekommenderar tydligen inte massage de sista fyra veckorna, men jag klarade tiden precis med en vecka.

Det känns som det går bra för mig just nu. Massa kuligheter innan jul, nyår och bebis. Förhoppningsvis i den ordningen också. Nu ska jag försöka bli snygg om jag hittar något bra i garderoben som passar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar