torsdag 8 december 2011

Rondo och en lugn torsdag

Undra om jag har känt av gårdagen idag. Det har inte varit min bästa dag på ett tag. Var hemma först vid ett i natt och tog ett tag innan man kom i säng men ändå vaknade jag 05:45... Suck men kompenserade med att ligga kvar i sängen länge. Niklas var på möte med arbetet och han kom hem med nybakat bröd och frukost. Sen åkte vi iväg till Forshälla eftersom jag lovat att luncha hästar och då passade vi på att muta in oss med en kaka hos en kompis. Vi var rätt sega alla tre eftersom han varit på julfest och både jag och Niklas hade sovit dåligt men fikat fick vi såklart! På vägen hem kände jag att idag är en dag vi ska vara onyttiga och köpte med mig chips och cola så vi var redo för en kväll på soffan. Självklart springer man på massa folk man känner när man bara handlar onyttigheter. Tur att man är gravid och kan skylla på det ;). Fast jag tror inte dagens mindre hälsosamma intag har varit så bra för jag har mått rätt illa under kvällen och dessutom är det en liten en som sakta men säkert knådar sig neråt. Nu får det vara slut på klagan för min söta Niklas har allt försökt ta hand om mig, jag har det så bra ibland. Dessutom var Fråga Olle dokumentären rolig och jag fick tillbaka min hemtenta med VG och finfina kommentarer.

För er som orkat ta er igenom min ointressanta torsdag så kan jag berätta att gårdags kvällen var toppen! Skrattandet började redan på vägen ner till Göteborg och efter en välkomstdrink, några glas vin och god mat  ökade det. (Jag drack alkoholfritt, lovar). När sedan Ledin entrade scenen så var stämningen på topp. Jag har aldrig varit på en krogshow innan och det var jättekul. Ledin bjöd på sig själv. Vi fick se bilder från hans uppväxt, tidiga karriär och nu. Han har ju hunnit hålla på ett tag. Men jag måste säga att han levererade och stämningen i publiken var fantastisk. Jag tackar WSI med chefer och kollegor för en kul kväll. Tyvärr fick man inte ta kort under showen men jag fick tagit någon i varje fall.


Ledin har ett eget vin som fick kramas i brist på den äkta Ledin







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar