fredag 2 december 2011

Känslan kommer smygandes

Nu börjar julkänslan komma. Idag har jag sett två avsnitt av nya julkalender och den verkar vara riktigt bra. Tjuvarnas jul heter den och Madame Bovén (haha) är chef över tjuvarna men den handlar om ficktjuven Kurre (som leker kurragömma ;) jag älskar dåliga ordvitsar). Dessutom har jag handlat de flesta julklapparna. Om jag känner mig duktig i helgen så blir det nog lussebullebak. Nu ska det julas! Jag tror minsann det börjar bli kallare ute också.

Idag tror jag att jag och Bettan har överträffat oss själva. Vi har fått en body färdig och det är utan vare sig mönstermall eller nålning. Den är inte ens skev men kan hända att den har lite "loose fit". Jag har ju ingen modell än att prova på.

Ikväll kör jag på ensam hemma stilen och passar på att slå in julklappar. Imorgon ska jag verkligen försöka lägga upp en bildbomb här.

2 kommentarer:

  1. Sådär nu jag läst ikapp massa inlägg! :) Och på tal om dåliga ordvitsar borde du kolla in den här fina adventskalendern om du inte redan gjort det!

    http://oioioi.se/

    //Julia

    SvaraRadera