lördag 17 december 2011

En vecka till jul

Vad händer då? Det är dags att fira lite jul hos mor min. Eller rättare sagt middag eftersom Felix fyller år imorgon och byte av julklappar eftersom vi inte är hemma på jul. Jag måste säga att min familj var i toppform. Jag tror att de beror på vinet men ändå, det var en märkligt kul kväll. Bäst var nog Felix när han dela ut sina julklappar. Tror nog att det bor en liten komiker i honom ändå. Niklas fick en extra fin juletikett som liknade ett kidnappningsbrev men det ska sparas! Ska nog ta en bild så ni får se. Fast vid 21:07 var mamma trött och en dryg halvtimma senare kändes det som det var dags att åka hem då hälften av sällskapet mer eller mindre sov.

Niklas drog ut på bus nu sista helgen innan jul så det är jag och Robert Downey jr som ska hänga ett tag. Imorgon blir det julbord i Fiskebäckskil med familjen Ström, mums mums.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar