måndag 5 december 2011

IKEA igen

Jajjemän det stora varuhuset har åter igen fått känna av äran i att ha Lina på besök. Denna gång i sällskap av Bim och betydligt mindre av annat folk. Jag köpte ju det mesta vi behövde i lördags så det blev lite smågrejer som ett spjälskydd, en dörrmatta, ett skohorn, ljus och glögg. Även Bim hittade det mesta men badrummet behövde lite mer utrustning och en skohylla saknades så vi fortsatte turen mot Torp och ÖB så nu är även deras lägenhet nästan fullt kittad.

Undertiden som vi förgyllde Ikea så bytte Niklas äntligen däck på min lilla Wilbur så han är redo för den där snön som folk tjatar om. Väl hemma igen var jag trött så jag och soffan har hängt tillsammans ikväll. Nu ska jag ladda inför morgondagens besök på vårdcentralen med att ta ikapp de avsnitt jag missat på julkalendern. Goda natten på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar