tisdag 10 januari 2012

Aktiva Lina

Idag tycker jag att jag har lyckats bättre med att hålls mig mer aktiv, även fast det inte har blivit någon löpträning än. Strax innan 14 begav jag mig ut i snön för att träffa Bim och gå en runda på stan + loppis. Jag hittade inget men Bim fick både lite kläder och en väldigt fräck lampa från loppisen. Vi hade lite kul åt när hon skulle bära hem den. Den gick att ha både som paraply och lans ;).

Väl hemma blev det till att äta lite för att sen pälsa på sig stallkläder. Jag skulle först förbi stallet och hämta en sadel och sen fara mot Sotenäs och hälsa på twigs! Det var väl värt den långsamma hala resan för att få klappa och pussa lite på honom igen. Han verkade i vilket fall må väldigt bra så det var kul att se.

Får jag godkänt för mina aktiviteter idag? Blev 2 timmar på stan och räknar man med bilfärden så blev det nästan 5 timmar till hemifrån. Jag och min kropp känner oss nöjda i alla fall.
Lampan  som fungerar som paraply, lans, promenadkompis och självklart lampa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar