måndag 30 januari 2012

Friskförklarad

Japp, nu är jag frisk. I alla fall enligt gyn, jag hann inte med något besök på psykavd ;).

Jag har alltid försökt undvika gyn så mycket jag har kunnat men på sistone har det blivit en del. Fast jag var inte beredd på att bli inbokad till dr Marianne och sen dyker korta, runda Adrian upp. Han var lite svår att förstå eftersom svenskan inte satt som den skulle men visst han var snäll och lite försynt. Jag var bara inte helt förberedd på att bli undersökt av en manlig läkare men jag överlevde ;).

Helena och Fanny på kvällsbesök
Igår avslutade jag och lillskruttan kvällen med ett bad efter våra besök. Vad som händer idag vet vi inte. Niklas har åkt till jobbet och Selma har provat sin babysitter en stund. Hon tyckte inte den var rolig så länge men några minuter gick bra. Det blir nog bättre när hon blir äldre hoppas jag. Det hade varit skönt att ha henne där samtidigt som man kan göra annat.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar