söndag 1 januari 2012

2012

Har enligt mig börjat ungefär så som ett år ska börja. Nyårsfirandet var helt underbart. Trevligt sällskap, superdupergod mat, fina kläder, roliga lekar och fina fyrverkerier. Fick tyvärr börja dagen med att städa men vi var många så det gick ganska fort. Sen har vi bara myst och slappat. Vi köpte pizza och såg på Ivanhove hemma hos oss tillsammans med några vänner. Nu är vi ensamma hemma igen och bara låter dagen gå. Imorgon början allvaret på riktigt igen och det ska bli spännande att se vad året har att bjuda på. Jag kan inte påstå att jag har några förväntningar på året och ett år har nog aldrig känts så spännande och ovisst som det här. Vi ska bli föräldrar och det är snart. Det är oerhört spännande och samtidigt svårt att föreställa sig hur det kommer bli. Även fast det börjar kännas som att det närmar sig nu har jag ingen aning om någonting känns det som. Men jag får hålla på det som jag sa förra året, allt löser sig! 

Några nyårslöften har jag inte velat lägga för de slutar alltid med att man bryter dem men innan nyår sa jag ju att det var dags att börja aktivera sig igen. För som sagt, magen börjar bli jobbig och vi är mer och mer sugna på att se vad den innehåller. Vi är glada att det inte har hänt något än men nu är vi på rätt sida om nyåret så nu är vi riktigt nyfikna på vad framtiden har att erbjuda.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar