fredag 20 januari 2012

Dagens babyface

Idag har vi varit ute på vår första fika. (vi har fikat mycket på sistone) Jag och Niklas la Selma i vagnen och traskade ner till stan för att möta upp några vänner. Selma somnade redan när vi tog på overallen som hon visste att hon skulle ut och åka. Sedan sov hon genom hela fikabesöket. Vår snälla lilla skrutt.

Jag fick ett sms häromdagen av en kompis som ville se en bild på Selma vaken och utan händer i ansiktet. Det är väldigt svårt att lyckas med detta då hon rör sig mycket när hon är vaken. Men så här ser hon ut (alltid?) ;)

8 kommentarer:

  1. hahaha tack lina! hon är sin mor upp i dan :D haha så söt..

    SvaraRadera
  2. ååååå liknar dig Lina ;) när jag kommer hem i maj vill jag komma och hälsa på er <3 // miranda

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Ja, varför inte? Jag är nog en lite retsam mamma, satt och skratta när hon höll på med dessa miner ;)

      Radera
  4. Bilden är inte fixad på något sätt ifall någon undrar...

    SvaraRadera