lördag 21 januari 2012

Saknar

Jag har precis lagt lillskrutten efter en ganska intensiv dag. Både i natt och igår natt har Selma tyckt att det är kul att vara vaken en stund på natten. Sen sover hon länge på morgonen istället (som sin pappa) vilket inte passar mig då jag är jättepigg på morgonen. Hur som helst så idag vaknade hon runt 10 när Niklas skulle upp och vi fick i oss frukost. Niklas jobbar nämligen sin första dag idag och han börjar med ett 10 timmars pass!

För mig och Selma blev det en promenad i snön i hopp om att hon skulle sova och vara vaken sen när vi skulle få besök av våra bonussläktingar. Hon sov väl en kvart och var sen vaken här hemma för att somna cirka 2 minuter efter det ringt på dörren. Sen sov hon genom hela besöket (drygt 3 timmar) och vaknade när de skulle gå. Inte så jättesocial än alltså men hon sov lika skönt i allas famnar.

Nu tycker jag att Niklas kan komma hem från jobbet för jag saknar honom.! Ska nog skriva klart min hemtenta under tiden. Får försöka trösta mig med lite godis också, har ju bara fikat en gång idag...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar