fredag 6 januari 2012

Dagen idag

Jag började dagen med en kopp te i soffan innan jag bestämde mig för att väcka Niklas. Fast jag blev visst fast i sängen en stund till innan vi fick i oss frukost. Jag hann prata med både mamma och pappa också som ringde strax efter varandra.
Morgonmys!

Sen for vi till stallet, efter att ha skrapat bilens rutor både på in och utsidan, eftersom jag skulle ha träning för Charlotta och hennes 4-åring. Niklas väntade snällt i bilen....
En kuse i våras som mest njöt i solen...
Det var ju lite kallt i ridhuset/bilen så vi passade på att stanna hemma hos en kompis som bjöd på fika innan vi for vidare till Torp. Även fast vi fått massa bebiskläder så är det ju januari så vi skaffade en varmare overall till vår junior så h*n slipper frysa på vägen hem från BB (vilket jag tycker borde var snart...). Fanns massa overaller med typ öron och svans men vi nöjde oss med en mer neutral.
Mjukisoverall
Resten av dagen har mest spenderats i soffan med lite blandad underhållning. Senaste timmarna har jag kopierat över bilder från gamla datorn - till en extern hårddisk - och in på nya datorn. Niklas är iväg och spelar RISK så kommer nog inte sova förrän han kommer hem om jag känner mig själv rätt. Så nu ska vi se om jag orkar sortera bilderna, kanske dyker det upp fler gamla bilder här om jag hittar något jag vågar visa.  
I en annan del av soffan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar