söndag 13 maj 2012

En lördagskväll med vänner

Det var inte mycket tid över till bloggande igår då Selma krävde min uppmärksamhet hela dagen och sen kom två vänner över till oss på kvällen. Men "morotsbilderna" ska allt bli offentliga.

Selma hade turen att få träffa båda sina gudföräldrar igår. Först var vi med Bim på loppis och köpte tavelrammar till henne. Sen var Jesper här på kvällen. Niklas har bestämt sig för att han ska lära mig att dricka vin, så igår blev det ost&skinkpaj med vin till. Jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur folk kan tycka det är gott men det fungera väl till maten. Jag provade både vitt och rött men jag tror inte det ena smaka bättre än det andra. Tydligen äger inte vi någon korkskruv men eftersom Macguyver är coolare än att knacka på hos grannen fick det bli en sådan lösning enligt Niklas. Kul hade vi i varje fall!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar