söndag 20 maj 2012

Sommarkänsla

Jag tror att jag har fått smak på sommaren efter idag. Först har jag varit på tävlingar utomhus och sen har vi spenderat eftermiddagen och kvällen utomhus hos Niklas föräldrar. De bjöd på goda middagen också. Jag var så sugen på grillat igår och så fick jag det idag. Ibland har man tur!

Faster med lilla lyxbruden som testar nya åket

Niklas hade plockat med sig den nya resevagnen som blev inhandlad i fredags inför vår New York resa i sommar så den passade Selma på att inviga. Den var super att sitta och sova i medan vi åt så den fick klart godkänt. Förutom god mat blev det lite genomgång om resan. Tyvärr har vi inte fått en specialplats till Selma på planet men det får gå ändå. Det är bara att hålla tummar och tår för att hon fixar att sova på planet. Men vi har i alla fall lite koll på bagagevikter nu och vi har sökt visum. Nu är det bara att räkna ner till avresan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar