onsdag 2 maj 2012

En vårdag

Solen lyser, träden blir gröna och gräset växer. Det vårar! Jag hoppas alla har njutit av dagen och ätit minst en glass. Jag började dagen i stallet med en tur ut på Poetica. Det var lite läskigt enligt henne men vi njöt ändå av omväxlingen från paddocken.


Sen tillbringade jag resten av dagen i bilen, på Maxi och på IKEA. Det var jag nästan ensam om. Jag var inte alls taggad på IKEA idag men jag behövde dit innan dopet för att inhandla lite smågrejer. Sen har Selma fått en lite mindre barnstol så nu kan hon nog sitta med en stund vid köksbordet. Fördelen med IKEA idag var att det gick fort och de har god mjukglass. Något skulle jag ju ha för att få den rätta känslan.

Man blir trött av att åka bil och shoppa

                     

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar