onsdag 30 maj 2012

Så länge det finns hopp

Selma har fått prova en hoppgunga som Niklas hade när han var liten. Oj, så kul hon hade! Vi med förresten, och självklart var kameran framme. Ni får ett litet smakprov bara för jag orkar inte förminska alla ikväll. Jag har precis skrivit klart mitt sista arbete till skolan så nu återstår det bara att kommentera några andras arbeten nästa vecka. Arbetet har tagit det mesta av den lediga tiden jag har haft mellan bebis, tvätt, mat och hästar på sistone så nu kan jag njuta lite mer. Känns helt underbart skönt!



2 kommentarer:

  1. Hon ser väldigt obekymrad ut =) Snart är det dags att placera tilläggspensionen, då kommer bekymmer, tyvärr. // Tomas M.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tror hon kände sig lite fri :). Om hon klarar sig utan bekymmer fram tills dess blir jag lycklig ;)

      Radera